Feedback

Citaten van deelnemers (of vertegenwoordigers uit het netwerk) in het tevredenheidsonderzoek - juni 2021

  • Kleinschalig, rustige omgeving, betrokken begeleiders, activiteiten worden aangepast aan interesses van de deelnemer.
  • Goede begeleiding en veel mogelijkheden om aan mijn doelen te werken.
  • Ongedwongen sfeer, gevoel van gelijkheid/acceptatie
  • Dochter wordt in haar waarde gelaten, positieve benadering. Alles gaat in haar tempo en er wordt goed geluisterd naar haar en gekeken naar wat ze nodig heeft.
  • Kleinschaligheid, deskundigheid en persoonsgericht werken.
  • Vriendelijkheid en geduld.
  • De zorg is aangepast aan de behoefte van elke deelnemer.
  • Vriendelijk, buiten activiteiten en de dieren natuurlijk.
  • Betrokkenheid en kleine groepen.
  • De begeleiding is heel vriendelijk en legt alles goed uit. Ze nemen ruim de tijd voor mij.
  • Stabiliteit; ook gedurende Corona liep de zorg door.
  • Goede, respectvolle samenwerking en goede sfeer
  • Langzame, organische groep van aanbod en faciliteiten
  • Eerlijke en open communicatie
  • Oprechte intentie om mensen te helpen groeien.

Wat kan er beter?

Wij zijn heel blij met bovenstaande complimenten, maar wanneer een deelnemer niet tevreden is dan horen wij het uiteraard ook graag. Wij gaan dan in gesprek over wat er beter kan. We onderzoeken samen hoe we ervoor kunnen zorgen dat het beter gaat. Je kunt hiervoor contact opnemen via telefoonnummer 024 - 663 12 72 of een e-mail versturen naar info@kasteelschehof.nl.

 

Klacht

Als het niet lukt om samen tot een passende oplossing te komen, dan kan er een klacht bij een externe klachtencommissie worden gelegd. Zorg op Maat heeft zich aangesloten bij de externe klachtencommissie van 'Klachtenportaal Zorg'.